مقالات علمی کفش

5 “فروشگاه برتر کفش در خراسان شمالی” سال 1403

در این مقاله به بررسی 5 فروشگاه برتر کفش در خراسان شمالی پرداخته ایم.

مگر میشود در یکی از بهترین استانهای ایران یعنی خراسان شمالی مهد سرسبزی و مردمان خونگرم باشیم و سری به بهترین مراکز برای خرید کفش نزنیم.امروزه این استان جزو یکی از بهترین استانهای بزرگ در ایران، که دارای مراکز خرید متعددی برای حوزه پوشاک و به ویژه کفش را دارا می باشد.اما یکی از دغدغه های اکثر ما این است که مستقیم به بهترین مراکز برای خرید حضوری کفش سر بزنیم از این رو ما در این مقاله برایتان پنج تا از فروشگاه برتر کفش در خراسان شمالی به صورت حضوری را به شما معرفی میکنیم.

قبل از معرفی فروشگاه برتر کفش در خراسان شمالی، مجموعه گوزن کفش را به شما برای خرید آنلاین پیشنهاد میکنیم.

مجموعه گوزن کفش

برند گوزن

مجموعه گوزن کفش متشکل از کادر کارشناسان تربیت بدنی با علم بروز خود در زمینه شناسایی بهترین مدلهای کفش با توجه به نیاز شما، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

وجه تمایز تیم گوزن در شخصی سازی کردن کفشها با توجه شرایط ، آناتومی بدن ، وضعیت BMI شما می باشد به این معنی که هر وقت برای خرید کفش از مجموعه اقدام میکنید کارشناسان تربیت بدنی با توجه به علم،تجریه و سابقه درخشانی که در این حوزه دارند میتوانید با مشاوره و ارتباط مستقیم با آنان بهترین مدل را برای خود تهیه کنید.

ویژگیهای برتر مجموعه گوزن کفش:

  1. ارتباط مستقیم و راحت با کارشناسان تربیت بدنی
  2. ارسال سریع
  3. پاسخگویی و پشتیبانی سریع در 7 روز شبانه روز
  4. مشاوره رایگان با کارشناس تربیت بدنی و راهنمای سایز آنلاین
  5. پیشنهاد تخصصی کفشها به توجه به نیازتان
  6. مورد تایید بودن کیفیت و اصالت کالا
  7. مرجوعی 48 ساعته عودت کفشها در صورت عدم تطابق عکسها با محصول ارسال شده یا عدم سایز
  8. تنوع بالا
  9. تضمین قیمت مناسب
  10. دارای نماد اعتماد الکترونیکی از سایت اینماد و درگاه پرداخت آنلاین معتبر

پس اگر بدنبال خریدی آسوده با مشاوره رایگان کارشناس تربیت بدنی از مرکزی معتبر میگردید پیشنهاد میکنیم گوزن کفش را امتحان کنید زیرا انتخاب برنده ها همیشه گوزن کفش است.

 

1-کیف و کفش شاکری

 

یکی از قدیمی ترین کیف و کفش فروشی های شهر بجنورد،کیف و کفش شاکری است که با سابقه نردیک به دو دهه با هدف ارتقای مد و ایجاد کالکشن های بروز در زمینه کیف و کفش تلاش کرده اند.جالب ترین نکته کفش شاکری،همکاری بی وقفه این خواهر و برادر است.این فروشگاه با درنظر گرفتن همه سلیقه ها بویژه بانوان،سعی در ارائه شیک ترین مدلهای حال حاضر و با بهترین کیفیت و قیمت هستند.

همچنین پشتیبانی این فروشگاه در تمامی مراحل خرید حضوری و آنلاین همه ساعته از هفنه و ساعات روز آماده خدمنت رسانی به شما عزیزان و همراهان می باشند.

راههای ارتباطی

آدرس: بجنورد بین میدان شهید و 17 شهریور نرسیده به کوچه جاجرمی

پیج اینستاگرام: kif_kafsh_shakeri

 

2-چرم چارق:

در حوزه عاشقان کفش کلاسیک و چرم،کفش چارق حرف اول را میزند.اگر به دنبال یک انتخاب راحت و مطمئن در این حوزه هستید آن را به کفش چارق بسپارید زیرا تجربه بالا و سلیقه آنها،برند خود را به یکی از مشهورترین برندهای حال حاضر در شهر بجنورد و گرگان کرده است.چرم دوزی از زمان قدیم رواج داشته ولی امروزه با توجه به وسایل پیشرفته در این حوزه ما شاهد طراحی بی عیب و نقص در تولید لوازم چرم هستیم که در این رابطه چرم چارق حرف اول را میزند.

شعار کیفیتی که انتظارش رادارید سرلوحه تمامی کارهایی است که همه روزه این برند در حال تولید محصولات خود می باشد.چرم چارق دارای نشان مرغوبیت کالا،دارای نشان اعتماد فروشگاههی و کارآفرین برتر کشوری است و آنهایی که همیشه بدنبال تیپ رسمی و کلاسیک هستند،کفش چارق را پیشنهاد میدهند.

راههای ارتباطی

آدرس:

بجنورد،کوی معلم-خیابان طالقانی

گرگان،زیر گذر گلشهر-بلوار ناهار خوران

پیچ اینستاگرام: leather_charogh

شماره تماس: 09159831143

 

3-کفش استوک کوروش:

یکی از مافیاهای کفش استوک قطعا استوک کوروش در شهر بجنورد می باشد که هر روزه مدلهای جدید و بروزی را برای عرضه آماده میکند.قبل از خرید کفش استوک لازم است که اطلاعاتی را راجب به اصل یا فیک بودن کالای موردنظر خود بدست بیاورید.باکیفیت بودن کفش استوک بسیار نکته مهمی است زیرا کفشهای اوریجینال دارای تاریخ انقضا هستند و وقتیکه تاریخ آن به پایان برسد شاید ظاهر کفش خودش را نشان ندهد ولی در باطن کار یعنی زیره و رویه کفش کمکم دچار تحلیل و خوردگی از درون میشود و ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی برای سلامتی شما شود.

در بررسی اولیه کفش به رویه و زیره آن دقت کنید که دارای شکستگی یا ترکیدگی نباشد و اگر به صورت حضوری خرید را انجام میدهید ترجیحا پا بزنید یا اگر خریدتان را به صورت آنلاین انجام میدهید از راهنمای اندازه سایز پا استفاده کنید.

بنابراین اعتماد کردن به این نوع از کفشها حائز اهمیت است.اینبار این اعتماد را به آقای مافیای کفش استوک در بجنورد بدهید و از انتخاب خود نهایت استفاده و لذت راببرید.

راههای ارتباطی

آدرس: بجنورد_خیابان آزادی_نبش آزادی ۸

پیج اینستاگرام: korosh.baratnia

شماره تماس: 09153869676

 

4-کفش پالادیوم

کیفیت را فدای قیمت نکنید.

اگر به شعار کفش پالادیوم دقت کنید میبیند که اهمیت کیفیت در این فروشگاه تا حد بسیار بالایی حائز اهمیت است.این فروشگاه انواع مختلف برندها و مدلها را در اختیار شما عزیزان قرار داده و استفاده از اجناس باکیفیت و مرغوب و ارسال سریع را همیشه در اولویت گذاشته اند.از ویژگیهای مهم این فروشگاه عبارتند از ارائه قیمت مناسب و عادلانه برای همه اقشار جامعه،برخورد مناسب با مشتریان،پایبند بودن به اصالت کالا هستند.

تنوع در مدلها و برند،این امکان را فراهم کرده که هر کسی با توجه به هرسلیقه ای که وارد مغازه یا ویترین پیج میشود،خیلی راحت میتواند مدل مورد نظر خود را از بین مدلها انتخاب کند.

راههای ارتباطی

آدرس: بجنورد نرسیده به چهارراه مخابرات مقابل سینما قدس قدیم

پیج اینستاگرام: palladium.shoes.original

شماره تماس: 05832233700

5-کفش آراس:

 

فروشگاه کفش آراس از بین هزاران فروشگاه کفش در سراسر کشور، راحت ترین کفشهای طبی و با نازل ترین قیمت را در خدمت مشتریان خود قرار داده است تا بتوانید با خیال راحت و در کمترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهید.یکی از ویژگیهای خوب این فروشگاه امکان خرید حضوری و به صورت انلاین می باشد و با علم و تجربه ای که در اختیارتان قرار داده میشود میتوان،با خیالی آسوده و راهنماییهای تخصصی کفش مورد نظر خود را تهیه نمایید.

تمامی محصولات ارائه شده در این فروشگاه مورد تایید و باکیفیت است و همچنین در صورت عدم رضایت از این مجموعه میتوانید فقط با گذاشتن یک پیام کوتاه یا تماس، مشکل بوجود آمده را حل کنید.

راههای ارتباطی

آدرس: اسفراین،خیابان معلم جنب حوزه علمیه

پیج اینستاگرام: kafsh_aras_

شماره تماس: 09197738005

 

نکات مهم در خرید کفش:

انتخاب کفش یعنی احترام به قلب دوم خود.استفاده از کفشهای نامناسب میتواند با گذشت زمان مشکلات فراوانی همچون زانودرد،کمردرد و… را برایتان بوجود بیاورد بنابراین قبل از انتخاب کفش خود حتما از اصالت کالا و کفشهای خود اطلاع لازم و کافی را بدست بیاورید تا دچار درد نشوید.امروزه فروش کفش به صورت حضوری و آنلاین صورت می پذیرد و اگر امکان دسترسی به خرید حضوری و آگاه از اصالت کالا می باشید،سفارش خود را تهیه کنید.اگر شما هم با پیشرفت تکنولوژی و اتکا به اینترنت به خرید آنلاین تمایل دارید یا اکثر خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام میدهید حتما سعی کنید از اصالت و ضمانت کالای آن برند آشنایی کامل راداشته باشید.

راههای چک کردن اعتبار آنلاین شاپ:

یکی از راههای چک کردن شرکتها و سایتها ، داشتن نماد اعتماد الکترونیکی یا اینماد است که معمولا در پایین صفحه سایت قرار دارد و با یک کلیک ساده میتوانید از اطلاعات ثبت کننده و تاریخ بروز اعتبار آن آگاه شوید.

نکته دوم بررسی معتبر بودن اطلاعات و کالاهای در آن سایت است.وقتی برای ثبت سفارش نهایی خود اقدام میکنید اگر از اصالت آن برند مطمئن نیستید کافی است در قسمت پرداخت نهایی cvv2 کارت شخصی خود را اشتباه وارد کنید.در صورت ارور دادن اطلاعات یعنی آن سایت به درگاه پرداخت قانونی متصل می باشد.

وقتی درحال خرید اینترنتی محصولی مانند کفش هستید میتوانید برای چک کردن دقیقتر سایز پای خود از راهنمای انتخاب سایز کفش نیز بهره بگیرید.

 

حرف آخر:

در خراسان شمالی مراکز متعدد و زیادی برای عرضه کفش وجود دارد ولی در این مقاله سعی کردیم پنج تا از بهترین مراکز کفش فروشی به صورت حضوری در حوزه کفشهای طبی-ورزشی،چرم و استوک را برایتان بیان کنیم این را بیاد داشته باشید که پارامترهای فراوانی برای انتخاب یک برند و خرید از آن وجود دارد و تیم گوزن با توجه به علم خود بهترین فروشگاههای کفش فروشی حضوری حال حاضر را در استان خراسان شمالی برایتان گردآوری کرده است و با زدن بر روی هر لینک میتوانید خیلی راحت با آنها ارتباط برقرار کرده و کفش مورد نیاز خود را تهیه کنید.

 

همچنین بخوانید: بهترین کفش باشگاه برند نیوبالانس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *