مقالات علمی کفش

بهترین کفش باشگاه برند نایکی

باشگاه برند نایکی

نایکی

مگر میتوان به داشتن یک کفش حرفه ای فکر کنیم و از کمپانی نایکی صحت نکنیم.آقای فیل نایت خالق کمپانی نایکی سالیان سال برای حفظ و عملکرد بهتر این کمپانی کارهای بزرگی را انجام داده است و شروع این کار بوسیله مربی رانینگ خود آقای باورمن کلید خورد.

این کمپانی در طول زمان و پیشرفت تکنولوژی به یافته های جدیدی دست پیدا کرد که میتواند با تزریق مواد نو و طراحی بهتر کفشهای خود انقلابی را در زمانش ایجاد کند.کفشهای پیاده روی و روزمره دارای یک سری ویژگیهای خاصی هستند.زیره و رویه این مدل از کفشها با توجه به کاربرد آنها از دیگر مدلها متفاوت است.

زیره کفش پیاده روی و روزمره باید دارای حالت ارتجاعی و نرمی باشد به این دلیل که حداکثر کشسانی و راحتی را برای فرد ایجاد کند.رویه این مدل از کفشها بهتر است که توربافت و دارای گردش هوا باشد. وجود این دو ویژگی مهم در کفشها، باعث افزایش طول عمر و سلامتی میشود پس دانستن این نکات برای هر فردی لازم است.

در ادامه به بررسی برخی از مدلهای کمپانی نایکی میپردازیم:

نایکی گاید10:

یکی از زیبا و کلاسیک ترین مدلهای حال حاضر کمپانی نایکی مدل گاید آن می باشد که با نامهایی همچون نایکی استراکچر یا پگاسوس 7ایکس شناخته میشود.

طراحی بویژه زیره اسفنجی آن که برای ورزش رانینگ نیز منتاسب است بدلیل ضخامت بالایی که دارد برای آنهایی که در طول روزمره به مدت زیادی هم سرپا هستند بسیار مناسب است زیرا باعث تعدیل فشار پا بر روی زمین میشود.

زیره ایر زوم آن یکی از شناخته شده ترین زیره های این کمپانی است که از مزایای آن میتوان به دوام و استحام بسیار بالای آن اشاره کرد.نکته بسیار مهم دیگر در رابطه با این کفش میتوان به وزن بسیار سبک آن اشاره کرد که در طی استفاده از آن به هیچ عنوان احساس خستگی یا پادرد را تجربه نخواهید کرد

کتونی نایکی گاید 10 مشکی سفید

نایگی تکنو:

از مدهای پرطرفدار و پرفروش قطعا نایکی تکنو می باشد.یک کفش همه فن حریف و جذاب که خیلی به سرعت در دل عاشقان کفش و بویژه کمپانی نایکی جای گرفت. دلیل پرطرفداری این مدل قطعا ساختن ساده و شیک استایل های مختلف یا بعبارتی تیپ زدن های متنوع می باشد.

از همه اینها که بگذریم ساختار زیره آن بگونه ای است که هم باعث تجربه افزایش قد تا حداقل پنج سانتی متر و راحتی مداوم و عدم ایجاد دردهایی همچون خارپاشنه میشود. زیره کتونی نایکی تکنو از چندلایه مختلف و به صورت حجیم شده تشکیل شده که در انتقال یک حس جدید از لذت کمک شایانی میکند.

رویه این کار به صورت چرم صنعتی و چرم خالص بدون پوست پوست شدن است.رویه این مدل بهترین انتخاب شما برای فصلهایی همچون پاییز و زمستان است زیرا ضد آب بوده و شما میتوانید ساعتها با خیالی راحت در روزهای برفی و بارانی قدم زده و یا کارهای روزمره خود را انجام دهید.

کتونی نایکی تکنو سفید

 

نایکی گاید تولید داخل:

اقتصادی ترین مدل نایکی هم اکنون در دستان شماست.نایکی گاید با طراحی و تولید ایرانی،یکی از بهترین و نرم ترینها می باشد.

رویه توربافت درجه یک ضد لش شدگی و زیره شیشه ای یا به اصطلاح تی پی یو، طبی است.زیره تی پی یو یعنی یک زیره پیو که سرتاسر آن به وسیله یک تیوب احاطه شده است و این به خاط آرامش بیشتر پاهای شماست.

این مدل دارای رنگها سفید و مشکی می باشد که از بابت ست کردن هیچ وقت به مشکل بر نمیخورید.

کتونی نایکی گاید سفید

کتونی نایکی گاید مشکی

نایکی ایرزوم:

از سری نرم و بادوام ترین مدلهای کمپانی نایکی،ایر زوم می باشد. این زیره به دلیل سبک بودن بسیار محبوب و شناخته شده است و این امکان را برای شما فراهم میکند که میتوانید به انجام کارهای خود در روزمره برسید بدون اینکه حتی احساس کنید که کفشی در پاهای شما وجود دارد.

رویه این مدل به صورت سه لایه اسپیسر خارجی است که باغث جریان هوای بهتر در کفش و عدم تعریق و بوی بد پا را رفراهم میکند.نکته دیگر راجب به رویه، تعدیل فشار وارده از سوی پاها به سمت رویه کفش است یعنی وقتی در طول انجام فعالیتی هستید اصلا احساسی راجب به وجود لایه توربافت نمیکنید و تنها راحتی و حس لذت را تجربه خواهید کرد.

کتونی نایکی ایر زوم مشکی

کتونی نایکی ایرزوم سفید

در آخر:

در انتاخب کفش باشگاه خود همیشه بیشترین توجه و دقت را بکار ببرید زیرا در انجام حرکات بدون رعابت کردن اصول اولیه و نداشتن کفشی استاندارد، دچار آسیب دیدگی میشوید و ممکن است عوارض آن جبران ناپذیر باشد.کفش باشگاه دارای یک سری مولفه های بسیار مشخص است که در بالاتر بیان شد.سعی کنید به قلب دوم خودتان نگاه ویژه تری داشته باشید.

 

همچنین بخوانید: بهترین کفش پیاده روی برند ریباک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *